Passion fruit-os pohárkrém

Ez a desszert nem tartozik a kalóriaszegény finomságok közé, de, akit ez nem zavar, annak bátran merem ajánlani. Annak ellenére, hogy ez nem fogyókúrás édesség, azért érdemes kipróbálni. Én most karácsony alkalmából próbáltam ki, de tagadhatatlan, hogy az év bármelyik szakaszában ízletes. A siker elmaradhatatlan volt!





Hozzávalók





500g mascarpone

250ml tejszín

5db passion fruit

1-2 narancs

15dkg porcukor

piskóta tallér vagy keksz



A mascarponét és a porcukrot robotgéppel elkevertem, és hozzáadtam a narancsok kifacsart levét, és a passion fruit gyümölcsöt is.

Aki nem ismeri ezt a lila héjú gyümölcsöt, annak sem kell megijednie tőle. Csak félbe kell vágni, és egy kanállal kikaparni a belsejét. Kissé savanykás íze van, de nagyon finom.

A tejszínt felvertem és összekevertem a gyümölcsös mascarpone krémmel. A poharak aljára egy piskóta tallért tettem, aztán rá egy jó nagy kanálnyi krémet, utána megint piskótát. Addig rétegeztem, míg meg nem telt a pohár. A tetejét kivivel és csokoládédarabokkal díszítettem, és egy estét pihentettem.
Az egyetlen nehézsége ennek a desszertnek, hogy várni kell vele, míg elfogyaszthatjuk. 




Jó étvágyat hozzá!



További recepteket a Kitchen-Chiks oldalon találhatsz.
Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése