Fanfiction - Palackba zárt szerelem

Inkább már nem is ismertetem a bemutatásra kerülő írás két főszereplőjét, mert van egy olyan érzésem, hogy azok, akik elolvasták az első három regényem - amit itt "reklámoztam" -, már tudják kikről van szó. Ez az írás négy részes kisregény, amolyan igazán romantikus, és szívet melengetően szirupos.
Egy fanfiction kihívásra követtem el a bűncselekményt, amely során megszületett a Palackba zárt szerelem című írás. A kulcsszó a tavasz volt.
A történethez kapott idézet: „Ha egyszer tavasz akar lenni: az összes jégpáncélok hiába erőlködnek és tiltakoznak”
Nos, meg kell mondom, hogy akadt némi gondom, ezzel a kulcsszóval, az idézetről már nem is beszélve. Jó sokáig gondolkoztam rajta, hogyan is tudnék egy valamire való történetet keríteni a tavasz szó köré, de végül csak megoldottam a problémát.
A történetben kivételesen nem Hermione ébred rá először, hogy az érzelmei megváltoztak. Visszanyargaltam a hagyományos romantikához, ahol a férfi udvarol a nőnek, és a nő szemérmesen lesütött szemmel, kipirult orcával fogadja a kedves, csábító szavakat.
Hogy teljes legyen a kisregényben a felfordulás, újból bevettem Minerva karakterét, aki ezúttal talán túl kotnyelesre sikeredett, de továbbra is bizton állíthatom, hogy keresve sem találhattam volna nála alkalmasabb vitapartnert Perselus számára.
A történet megírásából anyagi javam nem származott! A jogok fenntartva JKR számára!

A történet leírása: Két, egymástól messzemenően eltérő mentalitású ember kapcsolata csakis katasztrófához vezethet. Legalábbis a Roxfort morózus bájitalmestere egészen eddig ebben a hitben élt. De néhány év alatt rájött, hogy van valami, aminek még ő sem tud parancsolni… Perselus Piton menthetetlenül beleszeretett Hermione Grangerbe – és bár nem szándékozik neki elmondani –, minden vágya az, hogy a lány az övé legyen. Még szerencse, hogy Minerva mindenbe beleüti az orrát, mert így legalább biztosak lehetünk benne, hogy a végén minden kiderül.  





Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése