Szuper gyors Brownies - knadírozott naranccsal és rumos dióval



* A receptet megtalálod a hivatalos főzős oldalamon is, sok más finomsággal együtt. Remélem benézel: KITCHEN-CHICKS *
Ez a fajta brownie nem mindösszesen húsz percébe kerül az embernek, és megéri, mert a végeredmény nagyon finom. Mindösszesen 5 hozzávalót használtam, és egy adag tésztából, nyolc brownie cupcake jött ki... Mint utólag kiderült, még csinálhattam volna többet is.





Hozzávalók
/rumos-diós/
1/2 pohár nutella
1 db tojás /nagy méretű/
100 g dió
rumaroma, vagy sütő rum
5 ek liszt



A tojást és a fél pohár nutellát összekevertem, amíg szép egyenletesen krémes nem lett. Ezután hozzáadtam a durvára tört diót, a rumaromát és a lisztet.







Egy fagyis kanállal belemértem a muffin formámba a tésztát, 3/4 részig töltve a papírkosarakat.

190 fokon 15 percig sütöttem, ha beleszórjátok a tűt, akkor a tésztának egy kicsit rá kell ragadnia, de már nem lehet folyós. A brownie lényege az, hogy nem omlós csokis süti, hanem "nyúlós".






Kandírozott narancs változat


Hozzávalók:

1/2 pohár nutella
1 db tojás /nagy méretű/
5 ek liszt
100g kandírozott narancshéj
rumaroma



Előkészületek
A narancshéjat már előző este megcsináltam, hogy a sütésre már megfelelő állagú legyen.

2 db közepes narancs héját lehámoztam, vékony csíkokra vágtam 100 ml vízhez 150 g cukrot adtam, amiben megfőztem a narancshéjat. Időnként pótoltam a vizet, de csak nagyon kevéssel. Mikor a narancs megfőtt, és elvesztette jellegzetes fanyar ízét, kristálycukorba forgattam, és hagytam száradni egy tányéron.
Ahogy az előző süteménynél itt is ugyanúgy keverem össze a hozzávalókat, csak most nem diót teszek bele, hanem apróra vágott  kandírozott narancshéjat. A tetejére is kell majd a díszítésnél. ebbe a tésztába is teszek rumaromát.  Papírkosárral kibélelt muffinformába kanalazom a tésztát, és 190 fokon nagyjából 15 percig sütöm.
Jó étvágyat hozzá!
Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése