Babános Bonbon


* A receptet megtalálod a hivatalos főzős oldalamon is, sok más finomsággal együtt. Remélem benézel: KITCHEN-CHICKS *
Ez a hiperszuper gyors desszert igazából nem más, mint a nutellával összeragasztott piskótakorong, ami közé még banánt is teszek, és belemártom a csokoládéba. Ugye, hogy jól hangzik?




Hozzávalók
1 zacskó piskóta korong
1 db banán
nutella
1+1/2 csokoládébevonó
A banánt vékonyan szeleteltem fel. Két piskótának az alját megkentem a nutellával, közé tettem a banánt, és összeszúrtam egy fogpiszkálóval, mert így sokkal egyszerűbb volt mártogatni.






Vízgőz felett felolvasztottam a csokoládét. Az 1 +1/2 mennyiséget biztonsági okból adtam meg, de igazából kicsit sok lett. Viszont érdemes ebből a desszertből dupla adagot készíteni, mert gyorsan el fog fogyni.
A piskótákat jó alaposan beleforgattam a csokoládéba, hogy mindenhol befedje, majd egy rácsos állványra tettem száradni. Ha szeretnétek díszítést szórni rá, akkor gyorsnak kell lenni, mert a csokoládé hamar megdermed, és utána már nem fog rátapadni a cukor.

Egy estére hűtőbe tettem, hogy kicsit megpuhuljon a piskótakorong. Tálalás előtt kihúztam belőle a fogpiszkálót.



Jó étvágyat hozzá!
Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése