Túrós - Barackos csiga

 

* A receptet megtalálod a hivatalos főzős oldalamon is, sok más finomsággal együtt. Remélem benézel: KITCHEN-CHICKS *

A nutellás csiga sikerén felbuzdulva újra bevetettem a réteslapokat, és ezúttal túrós tölteléket készítettem. A túró az egyik kedvenc hozzávalóm, ha sütésről van szó, az hiszem a lakatlan szigetre is ez lenne az egyik azok közül, amiket feltétlenül elcsomagolnék.
Most rögtön kétfajta desszertet is elkészítettem, mert az egyik töltelék sima túrós volt, a másikat viszont kicsit megbolondítottam a rászórt aszalt sárgabarack darabkákkal. Ez egy költségkímélős finomság, és gyorsan megvan, összeállítással együtt 20 perc alatt elkészül.



Hozzávalók egy adaghoz




1 db leveles tészta

25 dkg túró
3 evőkanál porcukor
3 evőkanál búzadara
2 evőkanál tejföl
1 tojássárgája
1 citrom

aszalt sárgabarack




Én 275 g tudtam venni, és ez elég volt két réteslaphoz.
Nem mondom, hogy nagyon vastag volt rajta a töltelék, de miután feltekertem úgy ítéltem meg, hogy nem is lett olyan vékony a tészta. A töltelékhez összekeverem a túrót, a cukrot, a búzadarát és a tejfült, majd ezzel megkenem a tésztát, és erre reszelem rá a citromot. De persze a töltelékbe is bele lehet reszelni, ahogy teszik.
A barackos változatnál is ugyanezt a tölteléket használtam, arra is reszeltem citromot, de utána még meg is szórtam az aszalt barackkal.




Feltekerem a tésztát, és a csigákat megkenem a tojássárgájával, hogy szép színe legyen sülés közben 200 fokon 15 percig sütöm. Könnyű és gyors desszert, merem ajánlani mindenkinek!



Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése