Nutellás - Kókuszos csiga




* A receptet megtalálod a hivatalos főzős oldalamon is, sok más finomsággal együtt. Remélem benézel: KITCHEN-CHICKS *
Van olyan, amikor rám tör a vágy, hogy azonnal egyek valamilyen süteményt. Ezt orvosolva már régen rájöttem, hogy nekem mindenképpen kell tartanom leveles tészta otthon, mert így bármikor szupergyorsan elkészíthetek valamilyen finomságot.
Az ízesítésnek csak a fantáziám szabhat határokat. Ez a desszert elkészítéssel együtt 20 perc alatt megvan, és a végeredmény olyan finom lesz, hogy nyugodtan rávághatjuk, mindent mi csináltunk... Még akkor is, ha a leveles tésztát éppenséggel vásároltuk. 


Hozzávalók egy adaghoz





1 db leveles tészta
5-6 evőkanál nutella 10dkg kókuszreszelék
Egy adag tésztából olyan 12 db tekercs jön ki, ezért én mindjárt kettő tésztát szoktam felhasználni, mert az ilyen süti gyorsan fogy.

A tésztát kiterítem és megkenem olyan 5-6 evőkanál nutellával, de ez persze csak irányadó mérték, ha valaki sok nutellával szereti, nem muszáj az általam megadott mennyiséghez ragaszkodni, de azért ne essünk túlzásokba, mert fel is kell tekerni majd a tésztát. A bekent tésztára rászórom a kókuszreszeléket, és feltekerem. Nem kell nagyon szorosan, de mivel fel kell szeletelni, így nem árt, ha nincsenek túl nagy hézagok. Olyan egy ujjnyi vastag szeletekre szoktam vágni, így jön ki belőle a 12 darab.





200 fokon tizenöt perc alatt megsül. Ne tegyük túl szorosan egymás mellé a csigákat, mert kicsit meg fog duzzadni sülés közben. Nagyon egyszerű, nagyon finom, és rettentően gyorsan elkészíthető. 





 Én sajnos soha nem tudok neki ellenállni, ahogy párom sem, neki szoktunk esni, és egy jó gyorsan megeszegetjük az összeset. :)










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése