Fanfiction - Szerelmi leckék






2011-ben egy kis kitérőt tettem a Snangerek (Perselus Piton/Hermione Granger) világából, és részt vettem az akkor első alkalommal megrendezett Malfoy kihíváson. Abszolút nem tudtam, hogyan fogom megoldani a feladatomat, mert nem csak bizonyos, a szervezők által megadott kulcsokat kellett hitelesen beleillesztenem a történetbe, de saját magammal is meg kellett küzdenem, hiszen előtte még nem nagyon írtam Draco Malfoy-jal. Bár az igaz, hogy a szőke fiú időnként feltűnt egy-egy mellékszerep erejéig bizonyos írásaimban, de ténylegesen még nem írtam vele történetet.

Azt én kevéssé tudom megoldani, hogy mennyire sikerült jól az írás, vagy éppen, hogy mennyire lett borzasztó. Az biztos, hogy Draco – a Harry Potter könyvekben megismert kiállhatatlan természetének bizonyos elemit megtartva –, hatalmas változáson megy keresztül az írásomban. Hermione pedig, vélhetően megmaradt a szokott stílusában. Kíváncsi leszek a véleményekre.
Szeretettel ajánlom figyelmetekbe ezt a 4 részes novellasorozatot.


A történet rövid leírása

Hermione szerelmi élete katasztrofálisan alakult az elmúlt néhány évben. Ginny elszántan terelgeti a szerinte helyes út felé. De lehet, hogy nincs is szüksége segítségre? Draco Malfoy felbukkanása felkavarja a lány mindennapjainak állóvízét. Vajon Hermione bánja ezt? Egy biztos, a régi griffendéles társaság nem örülne a kibontakozó románcnak. Talán Hermione ezért is hallgat róla olyan nagyon...
Jellemzők: Romantikus, humor
Figyelmeztetések: enyhén OOC karakterek, Durva nyelvezet
Korhatár: 16

3. fejezet  (Figyelmeztetés: enyhe erotikus tartalom)
Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése